كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پرنده بهشت

اولین کلاس

1392/4/22 15:53
نویسنده : مامان و بابا
270 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من خیلی به مدرسه رفتن علاقمند هستی و تقریباً هر روز به من میگی مامان مدرسه کی باز میشی کی منو کلاس میبری .

 من و بابا علی هم تصمیم گرفتیم برای تابستان امسال اسمتو توی یک کلاسی بنویسیم . بعد از کلی جستجو بالاخره موسسه ای را پیدا کردیم که برای بچه های زیر چهار سال هم کلاس داشت .موسسه کوچه بچگی

 ziba

اولین روز کلاست دوشنبه 17تیرماه نود و دو بود .

صبح کولتو برات آماده کردم و خوشحالی تو بیشتر شد و منتظر بودی تا زودتر عصر بشه تا  به مدرسه ببریمت .

عصر تو با اشتیاق زیاد حاضر شدی و من و باباعلی شما را از زیر قرآن رد کردیم و بردیمت به قول خودت مدرسه .

 

اول من هم همراهت اومدم داخل کلاس ولی یه کم که گذشت تو خیلی راحت با بچه ها و مربیت که اسمش خاله ستاره بود جور شدی و تا آخر کلاس هم بیرون نیومدی . آفرین دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عکس فرش
10 شهریور 92 15:46
با سلام.. تبدیل عکس به تابلو فرش و قالیچه در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت... تحویل درب منزل با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد