كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

پرنده بهشت

مراسم جشن تولد

1392/4/22 15:40
نویسنده : مامان و بابا
886 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین
 
دختر گلم تولد سه سالگیت مبارک باشه .
 
امسال چشن تولد عسلم با سالهای قبل متفاوت بود و خیلی بهش خوش گذشت .
 
شب تولدت یعنی جمعه 14 تیرماه
جشن تولد امسال کوثرجون با حضور دوستهاش و ماماناشون برگزار شد . 
 
کارت دعوت تولد کوثرجون
 
 
 
 
نایت اسکین
 
 
 

نایت اسکین
 
 
 
 
 
این کیک تولد کوثرجونه که حاصل دستپخت مامان و البته کمک باباعلی هستش که خیلی خیلی از باباعلی بابت کمکش ممنونم. 
 
 
 
 
اینم شیرینیهایی که برای تولد دردونم درست کردم
 
 
شیرینی دستپخت مامان برای تولد کوثرجون 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 
 
 
 
 

 
 
چاقوی کیک تولد کوثرجون 
 
 

 
نایت اسکین
 
اینها دوستهای کوثرجون هستند .
 
امیرحسین پسرعمو
حسین پسرخاله
حسناجون دختردایی
پیروز و پارسا دوقلوهای همسایه ما
ثناجون همسایه ما و دوست خوب کوثرجون
امیرمهدی پسرعمو
 
 امیرحسین حسین حسناجون پیروز کوثرجون ثناجون پارسا امیرمهدی
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 
 
 
از همشون که با حضور گرم خودشون جشن تولد کوثرجونو قشنگ کردند ممنونم .
 
کوثرجون در حال بریدن کیک تولدش
نایت اسکین 
 
اینها دوستهای خوب کوثرجون هستند که او همشونو خیلی دوست داره و در کنار اونها خیلی تولد بهش خوش گذشت . همشون با آوردن هدیه ما را شرمنده کردند . دست همشون درد نکنه .
 
من و باباعلی هم برات یه النگو خریدیم که دستت کردم.
 
میز عصرانه
 
میز عصرانه
 
شب هم باباحاجی و باباجون و عمو و دایی ها هم اومدند.
 
 
بعداز ظهر روز تولدت یعنی 15 باباعلی ما را به پارک برد تا حسابی دختر گلش از تولدش لذت ببره. 
 
 
کوثرجون در پارک
 
 
 
خلاصه جشن تولد خیلی  خیلی خوبی بود
به همه مون  خیلی خوش گذشت .
از همه بچه های گلی که به تولد کوثرجون اومدند و مامانهای گلشون خیلی خیلی تشکر میکنم . 

انشاالله سایه بابا و مامانهای گلشون
همیشه بالای سرشون باشه  

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آذین
23 تیر 92 11:18
سلام خیلی از دیدن وب شما خوشنود شدم ایشالله خداوند سایه شما و همه پدر و مادرارو حفظ کنه من خاله هستی خانوم هستم مدیر وبلاگ هستی کوچولو از اینکه افتخار بدین و به ما سر بزنید کمال تشکر دارم به وب ما سربزنید دوستتون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد