كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پرنده بهشت

پنجمین سالگرد ازدواج بابا و مامان

1392/4/26 9:07
نویسنده : مامان و بابا
264 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

25تیرماه 92

پنجمین سالگرد ازدواج بابا و مامان

ziba

هرروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارک

عزیزم آهنگ صدایت  زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را

همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی

به مناسبت پنجمین سالروز ازدواجمان  تقدیم می کنم

دوستت دارم

آنکه قصد خوشبختی دارد

در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دیدziba

 

 

 

zibaاز صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم

قطار زندگی مشترکمان در کنار پرنده کوچولوی بهشت بزرگمون همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند

سالگرد یکی شدنمان مبارکziba

 

 

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتمziba

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توستziba

 

دختر گلم هم من و بابا را بوس کرد و گفت تولدت مبارک .الهی قربونت برم . انشاالله تو را عروس کنم عزیزم.ziba

بابا علی هم به مناسبت پنجمین سالگرد ازدواجمون پنج شاخه گل پرنده بهشت ( استرلزیا ) , گل مورد علاقه من و البته گل مهریه من را برام گرفت که خیلی خوشحال شدم و خیلی خیلی ازش ممنونم . شب هم ما را بیرون مهمون کرد .

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرشته
30 تیر 92 3:44
سلام عزیزم عشقتون پایدار مبارک باشه
شبنم
27 مرداد 92 13:56
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد