كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پرنده بهشت

یه توپ دارم قلقلیه

1391/4/11 8:30
نویسنده : مامان و بابا
395 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

شعر یه تو دارم قلقلیه را تقریباً حفظی و به تنهایی میخونی

 

فقط این جاهاشو من میگم و بقیشو خودت میخونی:

یه توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید وابی میزنم زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره من توپو نداشتم مشامو نبشتم باباعلی م عیدی داد یه توپ قلقلی بعدش هم با ذوق تمام دست میزنی و میگی آفرین آفرین zibaمرحبا دختر گلم خیلی شعر خوندنو دوست داری و دائم ازم میخواهی که تو خونه بهت بگم برام شعر بخونی یا خودم برات بخونم .

 

قربون دختر گلم برم با این هوش بالا و زبون شیرینش .

البته بعد هربار شعرخوندنت چه من باشم چه باباعلی کلی میخوریمت و بوست میکنیم و تو هم از خنده غش میکنی .ziba

شعرهای دیگه ای هم که یادگرفتی و تقریبا از حفظ میخونیش اتل متل توتوله ,بارون مباد شرشر و توی ده شلمرود حسنی تک و تنها بود , هستش که بیشتر این شعرها رو حفظی و با اون زبون شیرینت برام میخونیش. ziba

قربونت برم عاشقتم عسلم ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد