كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پرنده بهشت

پدر

1391/3/16 19:32
نویسنده : مامان و بابا
323 بازدید
اشتراک گذاری

باباجونم روزت مبارک

باباعلی خوبم من به تو دل دادم و به چشمان تو خندیدم . به تو پیوستم و تا ابد و تا همیشه دوستت دارم . روز پدر را با یك دنیا عشق به تو تبریك می گویم . امیدوارم شمع وجودت روشن و زندگی ات همیشه سبز باشد.  

 

بابای عزیزم یك شاخه گل ، یك دنیا مهربانی ، به تو كه هم گلی و هم مهربانی

 

بابای گلم خیلی دوست دارم و از خدا میخواهم تا همیشه سایه سبز و قشنگت بالای سرم باشه و همیشه تو زندگی یار و یاورم باشی .

یه دنیا عاشقتم

باباعلی دو سی س

 

این چند خط هم از طرف مامانه

تقدیم به بهترین همسر دنیا      

همسر عزیزم،هزاران شاخه گل را با تمامی وجود تقدیمت میکنم و به خاطر تمامی خوبیهایت بر دستانت بوسه میزنم و این روز را به همراه دختر گلمون به تو بهترینم تبریک میگویم.

 

همسر عزیزم،  از شب میلاد امام علی (ع) که زندگی مشترکمان را شروع کردیم و شریک زندگی ام شدی، هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم، وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است.

انشاءالله سایه مولاعلی همیشه بالای سرمون باشه

 

همسر مهربانمبا قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت روز مرد تقدیمت می كنم.از خدای بزرگ آرزوی سلامتی و موفقیت و سربلندی را برای تو عزیزترینم خواهانم.

 

این روز بزرگ را به پدر و پدرشوهر عزیزم هم تبریک میگویم و قدردان همه زحماتشان هستم .ان شاءالله همیشه سلامت و تندرست باشند و سایه پرمهر و محبتشان بر سر ما مستدام باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
17 خرداد 91 20:39
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد