كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پرنده بهشت

سالگرد ازدواج بابا و مامان

1391/4/26 9:38
نویسنده : مامان و بابا
349 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست 

 ٤شاخه گل به مناسبت چهارمین سالگرد ازدواجمان تقدیمت میکنم 25تیرماه یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

 

 

علی جان با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیم شد تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم ...

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد در قلب من آفتاب تابان باش

بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان همیشه دوستت دارم تا بدانی زندگی را در کنار تو میستایم ٫ و تا ابد در کنارت میمانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زینب خانم
26 تیر 91 10:16
سلام تبریک ما را هم پذیرا باش انشالله سالگرد 100 سالگی ازدواجتون خوشحال میشم به من هم سر بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد