كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پرنده بهشت

دخترم

1390/11/12 8:07
نویسنده : مامان و بابا
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

  زیبازیبازیبا  زیبا    زیبازیبا

زیبا   زیبا   زیبازیبا

دخترم : عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد

پاکی و زیبایی گل های وحشی شوق زیبای دمیدن در پگاه زندگی رقص زیبای پریّان در خیال پرنیان نوشِ تو باد !

زیبا

میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت

میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید

میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید

ziba

ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم

چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم

دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم

کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترمziba


دخترم با تو سخن مي گويم

زندگي در نگهم گلزاريست ‏

و تو با قامت چون نيلوفر،شاخه ي پر گل اين گلزاري ‏

من به چشمان تو يک خرمن گل مي بينم ‏

گل عفت ، گل صدرنگ اميد ‏

گل فرداي بزرگ

گل فرداي سپيد

چشم تو آينه ي روشن فرداي من است ‏

گل چو پژمرده شود جاي ندارد در باغ ‏

کس نگيرد زگل مرده سراغ

دخترم با تو سخن مي گويم ‏

ديده بگشاي و در انديشه گل چينان باش

همه گل چين گل امروزند ‏

همه هستي سوزند ‏

کس به فرداي گل باغ نمي انديشد ‏


تو گل شادابي ‏

به ره باد مرو ‏

غافل از باد مشو

اي گل صد پر من ‏

همه گوهر شکنند ‏

ديو ،کي ارزش گوهر داند ‏

دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من

تو که تک گوهر دنياي مني ‏

دل به لبخند حرامي مسپار ،دزد را دوست مخوان ‏

چشم اميد به ابليس مدار ‏

اي گوهر تابنده بي مانند ‏

خويش را خار مبين ‏

آری اي دخترکم ‏

اي سراپا الماس ،از حرامي بهراس ‏

قيمت خود مشکن ‏

قدر خود را بشناس
 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارینا
23 اسفند 90 3:00
یه چند مدتی هست که دائما به وبلاگ کوثر جون سر می زنم، ولی عکس یا مطلب جدیدی نمی بینم،فکر کنم درگیر کارهای خونه تکانی هستید. خییییلی دلمون براش تنگ شده حداقل چند تا عکس از خانوم خانوما ببگذارید تا از راه دور ببینیمش. پیشاپیش سال نو رو به کوثر جون و مامان و باباش تبریک می گیم، ایشالاه که سال نوی خوبی رو در پیش داشته باشید. این هم هزار تا بوس از طرف من و سارینا جون برای کوثر خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد