كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

پرنده بهشت

صلوات

1390/9/29 8:32
نویسنده : مامان و بابا
364 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاءالله به دختر نازم

 

چند روز پیش تو حال خودت داشتی بازی میکردی که یکدفعه شروع کردی به صلوات فرستادن و گفتی :اللهم صل محمد و آل محمد.

من خیلی خوشحال شدم که تو صلوات فرستادنو یادگرفتی (17ماهگی)

از اون به بعد که من و بابا خیلی تشویقت کردیم دائم تو خونه راه میری و صلوات میفرستی و از کسانی که دورت هستند هم میخواهی که صلوات بفرستند.

هروقت اسپند هم واست دود میکنم فوراً شروع میکنی به صلوات فرستادن.

انشاءالله خدا خودش نگهدارت باشه عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی خوشتیپ
30 آذر 90 13:56
سلام عزیزم ماشاالله به دختر ناز و باهوشتون کد ما تو مسابقه 150 هست.از کارمون دیدن کنید و اگه خوشتون اومد بهمون رای بدید. بوس برای کوثر جون
مبین فرفری
30 آذر 90 15:03
سلام عزیزم محمد (ص)نگهدارت باشه عزیزم به وبلاگ مبین هم سر بزن اگه خوشت امد رای بدهکد مبین 170
مامان زهرا
1 دی 90 10:54
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری درصورت تمایل برای تبادل لینک به من خبر بده راستی کد دخترم در مسابقه 179 است خوشحال میشیم رای بدهید
setareh
2 دی 90 23:21
سلام.من طرح شما را ديدم.جالب بود.من وستاره هم تزيين خوراکي رو انتخاب کرديم کار جالبي شده حتما سر بزن.خوشت اومد کدم 140 هستش. http://s2.picofile.com/file/7216086769/pic140.jpg با اين لينک زودتر ميتوني طرح رو ببيني و حتما به وبلاگ سر بزن!فکر کنم خوشت بياد.ني ني نازت رو ببوس. http://setarehkocholo.niniweblog.com
setareh
2 دی 90 23:24
راستی به بازدید کننده های وبلاگتون هم پیشنهاد میکنم سر بزنن.حتما خوشتون میاد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد