كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

پرنده بهشت

همایش شیرخوارگان حسینی

1390/9/12 14:13
نویسنده : مامان و بابا
348 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال اولین جمعه ماه محرم این همایش برگزار میشه .نی نی های زیادی همراه مامانشون تو این همایش شرکت میکنند و با مادر حضرت علی اصغر همدردی میکنند.

دیروز صبح تو برخلاف همیشه صبح زود بیدار شدی و من هم خوشحال شدم که میتونیم زودتر بریم . وقتی به سالن نیروی انتظامی که محل برگزاری برنامه بودرفتیم جلوی درب ورودی به نی نی های شیرخواره یک دست لباس سبز میدادندکه من هم برات گرفتم و به داخل سالن رفتیم . بعد از چنددقیقه خاله شون هم اومدند و تو تا اونها را دیدی گفتی حیسین ( البته از همون روز حسین گفتنو هم یاد گرفتی ) بعد از سخنرانی و مداحی گهواره نمادینی از گهواره حضرت علی اصغر آوردند که به همایش حال و هوای دیگه ای داد . تو هم کم کم خوابت گرفت و تو بغلم خوابیدی البته حسین خاله هم خوابید .

 

 انشاءالله حضرت علی اصغر مراقب همه شما نی نی ها باشه و بازهم زیارت حرمشو قسمتمون کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
13 آذر 90 16:05
سلام خوشگل من جوجوی ناز نازی .خیلی دلم میخواست اونجا بودم واز اون لوپای گل گلیتو بوس میکردم کلی باهات بازی میکردم چشم حسود بترکه الهی.
مبین فرفری
17 آذر 90 9:08
سلام عزیزم مبارک باشه
nastaran,niloofar,negar
18 آذر 90 20:13
jofteshon kheili namakan khoda bebakhshateshon vase hamamon
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنده بهشت می باشد